Sova, sova å sova

Är hemma nu efter att ha jobbat på swedbank. Vaknade kring halv sex då var de bara att stiga upp klä sig, rosta en macka och käka den. Satte igång Mp3n och gick mot coopen, hade värsta that 70s show frillan när jag vaknade. Var framme vid tre min i och sprang upp och tog på mig västen och jobbskorna.
Var med Maria och hjälpte med filmerna sen gjorde vi en gavel med korgar. Slutade vid kvart över tio, då lunkade förbi djurmagasinet och köpte en ny värmelampa. När jag var hemma så satte jag igång den, gick och la mig i sängen och sjklart råkade jag somna. Blev väckt sen vid halv två av att de plingade på dörren, gick dit och kikade ut genom titthålet. Då var de jehovas eller livets ordare utanför så jag vände bara på klacken och gick å la mig igen:P
Somnade om och vaknade halv tre och tänkte nu måste jag stiga upp. Vandrade mot köket och vad märker jag, att värmelampan inte lyser...så jag plockar ut den och prövar den i ett annat uttag och där funkade den inte heller!!!! Hittade kvittot och ringde till djurm. och frågade om jag var tvungen köpa en ny eller om man får en ny. De sa att jag skulle komma dit och hämta en ny, ta med den gamla så dom skulle få reklamera den.
Jag tänkte att de kanske var nå med elen till terrariet eftersom min gamla värmelampa bara höll i 2-3 månader.
Men jag tror jag måste dra om alla kablar å sånt i de, för de är ojordade kablar hela alltet..men men de kommer en dag för de också. Den nya värmelampan har då hållt än så länge och hoppas den gör de ett bra tag till.

Hurrnini nu ska jag lägga mig och sova börjar kl sex imorgon också.

X O X O

Tina girl:P


Kommentarer
Postat av: Emelie

Snyggt avslut :P

2008-08-28 @ 00:13:56
URL: http://emmev.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag hörde just av Madde att Londonresan är betald, gud så kul!! =) Jag har fört över 715 kronor till ditt konto nu, du kan ju kolla så att dom kommit in.

2008-08-28 @ 15:02:08
URL: http://cissiborg.blogspot.com

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0