Dan före dan före doppare dan!

Har jobbat mest hela dagen, suttit i kassan i totalt 5 timmar idag. Blir lite segt när det är så mycke folk men ändå är man jätte trevlig:) Erica Lejon var den underbaraste idag och böt med mig så jag börjar nu istället kl 14 annandagen!:) SWEEET!
Var på stan en snabbis och kollade om lite julklappar och så var jag på systemet. Gick förbi madde med sakerna sen så gick jag hem och vila ett litet tag. Sen bjöd jag in mig själv hos mor&far och fick PALT:)
Satt där ett tag och snackade med morsan och krille. Tills jag gick hemåt för att Madde skulle komma till mig och medans jag väntade så gjorde jag kola...men den blev för HÅRD!! :( Brukar inte bli de så jag skyller på grädden!!
Så kom madde och så har vi suttit och tittat på resor. Martina har hittat en underbar en åt oss men den kostar 20000kr per pers men då är de i 28 dagar, all inclusive:)  Detta är på Lanzarote. Men jag känner lite om vi ska fara till London också på barskola som kostar då 15000kr men då med mat sen så blir de säkert 2000kr. Då blir jag skyldig Madde 40 000kr bara sådär...Och då måste jag igen fråga min älskade syster om hon kan mata och sköta mina ormar och jag vet inte hur sugen hon är på det. Skulle vara en annan sak om vi kanske bara for i 2 v. Men hon skulle höra de med martina imorgon så får vi se.
Känns bara lite tungt detta med pengarna. Så sen om man då vill fara så kan man inte för jag är skyldig Madde. Men men får väl se vad som händer imorgon!

Ligger och spelar betapet med emma, emelie och nu jenny. Så snart är de jul...och vars är julkänslan egentligen...har tappat den!!:(

adios

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0