Snart är det jul:)

Har jobbat, suttit lika länge i kassan idag så man är lite huvvegör!:S
Varit på stan och handlat sista min saker. Så har jag slagit in dom sista julklapparna! Nu funderar jag på vad jag ska ha på mig imorgon. Blir nog en kjol å nån tröja.

Har funderat ännu mer på denna resan och det lutar mot att inte fara för min del faktiskt...känns som EXTREMT mycke pengar. Och ska vi fara på detta så vill jag nog spara ihop till det själv....och när jag skrev 40 000kr igår så hade jag skurit ner på de lite...i slutändan så blir det nog närmare 50-60 000kr..
Jag blir samtidigt ledsen för jag har ju som sagt till Madde att jag är med på allt. Men det handlar ju om en massa pengar faktiskt..:S och det är inga pengar som jag har i bakfickan, tyvärr:(

Skulle vilja bestämma att om 2-3 år den och den tiden så ska vi fara dit och dit! Spara så mycke det bara går och sen så reser man runt! Vem är med???

Nu ska jag snabb duscha sen ska jag fara till mor och dom å käka sen blir det faktiskt gaaagsmark!

Adios

Kommentarer
Postat av: emmeli

tyvärr är det så. resor är riktigt roligt men ändå en lyx, kan va nog svårt att överleva som det är =( jag vill också bort nånstans ett tag men nämns inte känns som att det är så många andra viktiga saker man måste spara till, som att vi står hemlösa igen om ett år

2008-12-24 @ 03:58:30

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0