The League of Gentlemen

Det är måndag idag och är ledig typ hela veckan. Imorgon så ska väl jag och Emma fara någonstans med hundarna, vet inte riktigt vad vi ska göra än men hon ville fara iväg någonstans. Onsdag på kvällen så har pappa gett mig biljetter till Vi hade iallafall tur med vädret - igen. Det är så att åkeriet är bjuden nå VIP grejs så jag ska representera Åkeriet och Madde ska vara min gäst. Vi kommer få se Nokias nyaste mobiler och sen bjuder dom på en dricka och popcorn och så kommer vi få se filmen. Det kommer väl att bli kul får väl an se:)
Till helgen så har jag lovat sköta Alex och Clara för pappa och dom ska ha nå fest med Åkeriet på Havsbadet och dom kommer att sova över där. Så jag och ungarna far till Gagsmark redan på fredag. För på lördag så har dom julbord på byagården och jag har anmält oss dit:)  Har inte varit där på ett tag nu så kommer bli skönt.

Men idag har jag väl inget spec för mig...ska väl gå till Mamma & Pappa och käka hos dom för jag ska hämta nå papper om bion också:) Sitter och ser the league of gentlemen som brorsan rekommenderade och den är faktiskt gode så sjuk lite rolig också men mest sjuk!!! haha

Jag har lagt ut alla bilder på min Pixbox som ni kan se här.

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0