Å en gång till..

så försov jag mig i morse..:( denna gång så var de nästan en å en hav timme...men ingen hade märkt de!! haha
Men jag sa de då tyyp till alla som vanligt...måste stå för de man har gjort eller nå.
Har varit med Kollo brudarna idag som är som vanligt extremt roligt! Härliga tjejer alltså:D
Så nu har jag slutat och ligger som vanligt i sängen å degar. Är så grymt besviken på vädret:( Jag å Emma tänkte dra ut på stugan hennes å köra lite båt å fiska men där spö regna de som de säkert kommer å göra här snart oxå:S
Men de blir att hyra en film och dega hos emma med kattisarna:) Måste ta med mig kameran så ni får se dom söta små kattungarna nu när dom har blivit lite äldre. Min favvo är den svartvita! Men jag dras alltid till dom färgerna har jag märkt när de gäller djur, förutom mina snakes. Bimbo, diva, figaro, ronja var svartvita men dock så var molly mångfärgad. Jaja sånt som händer. Tänkte kanske hålla på lite med bloggen om jag orkar:) Ni märker ju om den har förändrats!

Kram på er allihopen!

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0