Hemma igen..

Har försökt ändra lite på min testblogg men känner verkligen att min hjärna är inte med mig idag.
Vann tyvärr inge på bilbingon:( Men var nära nån gång och Katrin var EXTREMT nära men självklart så ropa dom inte de numret som hon ville ha. Så bättre lycka nästa gång:)

Ska snart dra igång en film sen blir det lita sömn faktiskt. Ska jobba imorgon åt Erica och jag börjar kl sex, så nu tycker jag att vi håller tummarna på att jag inte försover mig en gång till! :P

Hoppas alla ni som varit ute i solen har blivit lite brun åt mig me för här hinner man då aldrig med något sådant:P

Kommentarer
Postat av: Linda

Funkar rött? Ja ser ut som en kokt kräfta, och nu ska ja bege mig ut igen, så vi lär ju se hur ja kommer se ut i slutet av dagen :P

2008-07-31 @ 10:57:11
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: emmeli

ååå bilbingo!!! fan av skoj, nä jag hinner inte heller bli brun :(

2008-07-31 @ 11:55:17
Postat av: Kicki

Åh tro mig, det där var INTE brunt! Färgen ser bara fel ut på kortet men jag var ILLRÖD!! Så du är inte ensam, I'm with you! ;)

2008-07-31 @ 12:15:30
URL: http://kickikickass.blogg.se/kicme

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0