Home sweet home

Har varit på stugan i Gagsmark och skött min lillebror medans mamma har sovit. Hon jobbar nämligen natt så man fick rycka in på lediga dagen och underhålla honom. Men de blev inte så mycke....jag bakade kubbar, som han egentligen skulle hjälpa mig med men han satt framför tven istället. Jag hade då sällskap iaf Emelie och Filip men filip sov hela tiden. Sen kom också Mirre förbi med dator, för jag skulle fixa sims åt henne. Kubbarna blev väl lita goda fast kanske en aningens för hårda men men vad ska man annars ha mjölken till:)

Så efter maten så fixade jag sims åt henne sen bar de upp till Emelie å fixa lite filmer till Rutan. Efter många om och men så var de också fixat, fick massa balsam å tvålar å sånt:) Tack:)

Sen idag har de inte hänt så mycket jag, alex å mirre sköt lite med luftgeväret, självklart kickade jag deras ass:) Jag å alex drog in till stan vid halv två och så stanna vi på nygata kiosken å köpte oss en glass var. Vi drog förbi åkeriet också för att kolla på krom detaljerna som pappa hade satt på bilen, blev skit snyggt:) Efter de så dumpa jag av alex och for hem å duscha för jag skulle å jobba. Så kom hem nyss och självklart har Medusa farit bakom affishen IGEN! Fick gräva fram henne, så nu ligger hon med mig i sängen nånstans tror hon gömmer sig under kudden:)

Jaja gott folk nu ska jag äta mig något för jag är svinit hungrig sen blir de väl en film före man ska sova.

ha de gött

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0