Man är då så bra...

eller så inte..försov mig idag:( Vaknade tjugo över tio och började kl tio. Så de var bara att flyga upp ur sängen och klä på sig, ringde också och sa att jag var påväg:) Sen min sötaste gulligaste chef Åsa sa att jag fick jobba till 17.15 istället för 14.15 så jag skulle tjäna in några timmar för jag var ju sjuk igår.

Så nu har jag slutat, handlade lita mat sen bar det av hemåt. Nu ligger jag och väntar på katrin och min mor för vi ska fara på BILBINGO:D Verran och Majsan skulle nog också hänga med. Denna gången vill jag verkligen vinna lite grann iaf.
Men men men men hur ni ni..nu ska jag stänga av denna sak sen ta mig ett glas cola FAn nu är dom här adios

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0