Segast

Hej!

Jobbade igår från 7-18.15 kom hem var helt slut. Satt inte så mycke i kassan var mest på golvet och det är väl det som tar på krafterna. Helena kom och frågade om jag ville jobba på lördag (idag) också, jag sa direkt Nej för hon ville att jag skulle jobba mellan 10-16.15 men då sa hon att 10-14.15 och då sa jag okej...
Bara fyra timmar och en och en halv timme är kassa men dock så ska jag jobba på frukten så kommer väl att bli gode så tungt. Snart har jag jobbat på alla avdelningar inne på bygget. Gode cooolt att jag har gjort det på så lite tid. Har bara chark och mejan kvar.
klockan är nu halv tio och ska gå om en kvart, ligger fortfarande i sängen:S

Ikväll blir de lugn spel kväll hos Lindis och jimis. Blir nog skita skönt för jag orkar inte med nån stor fest. Är trött som faaaan! jaja ska väl upp och jobba nu...

Kram

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0