Söndag...

De kom lika fort som de for, pdol alltså.

Har varit lite sliten idag faktiskt...somna vid fem kanske, har egentligen ingen aning när men typ. Var väl inte riktigt meningen att somna men men vaknade sen vid tio med en fot vid näsan och extremt pissnödig. Gick å pissa, fick dock typ klättra över min extremt höga tvätthög. Måste ta itu med den nån dag:) Sen la jag mig igen men då hade mitt främmande vaknat så de blev lite snack där å sen lite mys:)
Sen vid ett så for han, han skulle åka vidare söder ut. Men vi kanske ses igen nästa år:)
Var så himla trött så jag somnade om och sov till typ fyra. Då klev jag upp å gick in i duschen, fonade madde och fråga vad hon ville käka så det blev att gå till biggen å köpa skrov å ta med det till madde. Så har varit där nu till typ halv ett, sett film och allmänt varit halv knäckta, en kompis till henne var också där, Lina heter hon.
Jag orkar fan inte lägga upp nå bilder ikväll. Blir att snöra på en film sen sova tills imorron. Ska på möte hos cissi kl 12 så måste få mig nå sömn:P

ÅÅ höll på att glömma! Cecilia B om du ser detta, skriv din bloggadress på kommentarer eller nå för jag hittar den inte:S
Och hoppas att du å Sara hade kul igår :)

Kram på er alla.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vi hade jättekul!=) Här har du min adress=)

2008-07-30 @ 13:44:46
URL: http://cissiborg.blogspot.com

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0