Zombie...

(inte min bild)

Är så trött denna söndags morgon:S Ska å jobba om en kvart och har mest bara legat i sängen å surfat på nätet men är såååå less alla himla sidor..Har ni hittat nån rolig en som man kan titta runt på så skicka den till mig så jag har nå å göra sen:S Kommer då inte ens ihåg vad man kollade på när man jobba på Aditro, hur jag ens överlevde..Men de har nog något med kollegorna som stoppade en när man hade kniven mot halsen:)
Ska vara typ sj på jobbet idag...eller Anna ska också vara där men hon kan väl så där..hon har varit där typ ett år men ändå är de jag som måste ha the balls..Å måste fixa vagnen idag också:S Hoppas jag gör rätt....
Med tunga steg beger jag mig mot Coopen...

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0