Fet, fetare än fetast!

hallo alla beundrare!

Här ligger man i sängen än en gång å skriver in i yttre rymden...eller internet som det tydligen kallas...

Skulle egentligen vara extremt aktiv idag och pyssla med emma, den som vaknade först skulle ringa. Emma ringde till mig kvart i ett och då hade jag varit vaken en kvart kanske. Skit bra början, jaja tänkte vi, vi drar på stan å köper stuffsen som vi behöver för detta pysslandes och så får vi pyssla en annan dag. Jag börjar min resa in mot staden med blicken mot backen...Kommer fram till banken där jag inte ens orkar trycka upp dörren utan trycker på knappen så den öppnar sig sj istället! (ett ex på hur fet man är) Vandrar inåt och snackar med them och säger att min internet dosa är trasig och jag vill ha en ny! (det är inte den till internet madde! det är den man betalar räkningarna med:) men iaf så fixar den snälla tjejen bakom disken detta, å så fixade hon mitt papper som jag egentligen skulle gå till nordea med! SWEET
Slapp man en resa (ännu ett tecken), sen skulle jag ta ut lite cash som jag hade fått från coopen. Så jag tog mig en kölapp å satte mitt ass i en av sofferna..har lite tid att döda för det är 10 andra före mig så jag slår en pling till helena h på coopen å frågar henne lite frågor. När jag lägger på så sitter pelle k:s pappa brevid mig å så börjas det snackas lite där. Var dock über längesen jag såg han eller han såg mig så blev gode så impad att han kände igen mig:)
Sen plingade mitt nr sen såg jag inte pelles pappa nå mer, hann inte säga hej då...men men då gick jag mot den disken och gav mannen bakom denna disk min lapp. Han verkade gode så ny för han verkade lite förvirrad och sen säger mannen att datumet har gått ut på den. Jag bara stopp och belägg hurreduru!! det var de första jag kollade när jag fick den, hur lång tid jag hade på mig innan jag var tvungen att gå dit...(ännu ett sign) och det var iaf till sista augusti sa jag till mannen och han tittar än en gång på den och erkänner att jag har faktiskt rätt! IN YOUR FACE! eller nå haha som om de var första gången eller nå...jaja han fumlar på till slut får jag summan av cashen minus typ 30 spänn som banken vill ha för att han ska sticka ner handen i en låda och ge mig dom....skumt. Emma ringde föresten innan jag blev insatt i kö systemet, å då ville inte hennes car starta så det var verkligen inte meningen att vi skulle ses:S
Min vandring fortsatte till huset brevid tog upp fonen och skulle slå en pling till Linda men som jag sen ser står utanför och hänger med the gang of gangstas! Så jag vandrade mot them med min allmänt coola gångstil och gav linda en kram sen så gosades jag lite med MAJJA!! Grattis än en gång stumpis:) U rock, lover:P
Iaf till slut blir de bara jag och linda för hon ha data problem så hon tog hur mycke rast som hon ville, shes the maan eller nå:P Men jag tog ett beslut och bestämde mig för att följa med in å se dom andra lurviga personerna:)
Var där inne ett tag sen fortsatte min vandring med blicken i backen mot Röda. Men min älskling jobbade inte så jag stod där och tjorvade att jag ville ha cissis macka som tydligen inte heter så...la dock in tipset att dom skulle döpa om den så jag kan uttala skiten:P Den heter nå spansk bla bla...Men fick ändå rabatt svina coolt:P Tydligen har dom väl en bild på mig uppsatt där bak eller nå haha, skoja bara! DONT DO EEET!
Sen avslutades min vandring när jag kom hem och då var kl kanske tre nånting...och då gör tina det och gör bäst ligga på min säng...undrar verkligen när min kroppsform kommer bildas i madrassen...men iaf så åt jag den goooooa mackan! Tack Cissi I really love et!
Sen blev de lite surfandes på lite grejer som jag inte riktigt har lärt mig än! men men hoppas jag inte blir kickad för att jag är dum i huvve!:( Sen bar det in i duschen för att rengöras...men måste köpa ny tvål den är så uttorkande, kan typ inte röra facet efteråt. Tack för hudkräm annars hade ni snart sett sprickor.
Sen blev det att stressa lite började jobba på swedbanken kl 17, när jag skulle fara så kommer man ju alltid på nå man egentligen skulle ha gjort tidigare (som att diska som jag aldrig vill göra) men denna gång var det att bevattna snakesarna och då märkte jag att Medusa ska ömsa igen...det var ju inte ens två månader sen hon gjorde det sist, normalt!? Läste att det brukade vara var tredje månad dom gör de...för väl se om Eros ömsar också! För er som nyligt har blickat in på denna blogg så är detta mina bäbisar.
Gode snygga snakes eller hur:)  jaja vidare i berättelsen...Jag vandrade än en gång denna dag mot mina pärons lgh fortfarande med blicken i backen. Hämtade saaben med helt ny startmotor nu går den igång direkt:) Men pappa min har köpit sig en ny t-shirt där det står Hummer nånting nånting...hoppas verkligen han inte har den när han kör hummern för då kommer han bara se töntig ut...sorry men sant som faan. Jag drivade mot furuborg och jobbade hårt som fan! *hostå harkel* Var inte konsentrerad för fem öre...pratade mest med therese. Efter worket for jag och plockade upp Linda och jim som gick vilsna på gatan utanför aditro, helt hjärntvättade stackarna:P Så stack vi till max (än en gång, feeet) Det var mest jag å jimo som var hungrig men lindis hade en känning så jag gav henne en läkerol som hon fick suga på på vägen dit:P Jag flamsade som fan! Sorry dudes hoppas jag inte var allt för jobbig, men de var abstinensen som pratade inte jaag. Hade inte nå socker i blodet:P Men när vi hade käkat blev jag normal ja så normal som de går iaf. Vi drivade hem till Lindis å jimis och spelade lite smash bros på deras Wiii...och måste då säga att jag har ingen aning om vikka knappar jag trycker på men jag vann då mer än en gång iaf:P SUCKERS!
Sen blev klockan senare och jimis ville inte spelis nå meris så jag å lindis tog två sista matchis sen drog jag vidare till saaben. Som jag körde till päronens lgh och sen vandrade jag än en gång hem med blicken i backen men denna gång med musik i bakgrunden:) Kom hem och det första jag gjorde var att fortsätta med min form i madrassen och här har jag legat sen dess...En gode lång berättelse om en ganska vanlig dag..men så kan de bli ibland!
Nu ska jag se ett avsnitt av Las vegas sen ska jag ställa alla allla allla allla väckare och sova till imorron!

I hope I will see u again in here, power to the people eller nå!

Adios

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahaha jag har ingen som helst aning om varför jag läste heeela det här inlägget! ;D

Om man blir fet av såna där inslag så är det ju lika bra att ni hämtar bergningsbilen åt mig på en gång, jag tar mig inte från jobbet! En slägga att göra dörröppningen större med är nog inte heller någon dum idé... :>

Kraaam på dig!

2008-07-01 @ 09:14:37
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha du var inte alls jobbig, bara rolig som du alltid är ;) Föressten, nästa gång du ska hämta ut lön på de där sättet så be att dom sätter in pengarna direkt på kontot, då kostar de inget ;)

2008-07-01 @ 23:17:35
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0