Hamburgare

Det blev så att jag och emma drog till gamla maxen:P Skita gott!!!!!!! Vi snackade om allt och inget:) skita kul!

Gick på toa och hittade mer blåmärken...fattar inte riktigt vad jag har gjort..måste ha lätt för att få dom men de konstiga är att jag inte har haft de tidigare. Det på högra låret ser ut som två fingeravtryck!?  weird!

Ska se The NeverEnding Story snart, favvo filmen när jag var liten!! Var så avundsjuk på mina kusiner Rickard och Erica, för dom har fyrmeningar i Tyskland så när dom var små så fick dom rida på hunddraken Falkor. Gud vad jag kommer ihåg hur avundsjuk jag var!! Men nu är de väl inte så allvarligt men ändå!

ÅHHH ser las vegas nu!! Gud vad man kan bli arg på folk som lurar andra människor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men nu blev de Rihanna som uppträdde där så då lugnar man ner sig automatiskt!

Jaja nu ska jag inte surra på här...

God natt gott folk!

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0