Can you sleep to much!?

Idag vaknade jag halv fem!!! Vete fan tror inte att min kropp är van some hard work!? Dock var jag vaken gode länge igår så säkert därför men att man inte ens vaknar lite granna är ju lite skumt.!

jaja nu ska jag fortsätta se film byebye

-------------------------

Uppdatering 4 timmar senare.

-------------------------

Hej igen.

Jag och brorsan såg get smart och tropic thunder, han ville se dom eftersom han inte har sett dom tidigare. Sen for vi med Emma till Beppe och spelade settlers. Emma vann den jäveln.

Tillbaka till förra inlägget.
 

Som jag skrev så vaknade jag halv fem, fattar dock inte hur jag lyckas. Jag har bestämt mig att jag ska vara uppe hela natten nu! Måste fan få någon ordning på detta!!

Frida ringde mig när jag låg och sov men hon lämnade ett meddelande om jobb på lördag. Dock vill jag inte tacka ja till det om det är de enda jobb jag får denna veckan.  För jag stämplar ju och vill ju ha kvar lite dagar fast det är väl inte så många kvar ändå. Så ska ringa till henne imorron/idag.

Nu sitter jag och ser space chimps. Verkar helt ok. Lite vuxnare tecknad:P
Ska faktiskt ta och använda mitt vardagsrum och sätta mig i soffan.

Kommer inte riktigt på vad jag ska skriva.
Jag jobbade ju i helgen på statt med madde. Det gick jätte bra men de är hårt jobb. Tror jag har fått massa muskler i höger armen efter all dammsugning. Så ena dagen blev jag väckt av Robert halv tre på natten, för jag sov ju hos madde för att jag skulle vakna på morronen. Men istället så kunde jag inte somna om. så kl fem när väckaren ringde så var jag klarvaken. KUL VA! Så sen så var de första dagen då man ska lära sig ett nytt jobb och den dagen så var de ganska jobbigt. Sen somnade jag typ vid sju på kvällen och sov tills väckaren ringde. Andra dagen var inte lika jobbigt och jag var gode så pigg. Så jag var vaken till typ fyra fem nån gång igår natt så de var väl därför jag sov till halv fem idag. Men ändå va fan typ tolv timmar känns ju lite jobbigt.

Får väl uppdatera er om hur detta går med sovandet!

Adios amigos.


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0