Cleaning

Madde ska bli min lärare. Eftersom det är dåligt med jobb så ska jag kanske börja på statt på helgerna. Madde ska börja lära mig i helgen iaf så får vi väl se om det blir något sen. Skönt att få jobba lite grann fast det är på helgen.

Jag ska nog till gagsmark imorgon. Mest för att ge miriam sin födelsedagspresent men också för att slappa litegrann.
Men som ni ser på bilderna så har de snöat så hoppas det inte kommer allt för mycket så man kan köra dit.
Så jag kommer hem igen på fredag och kommer att sova hos madde då för att orka upp. Som nu är ju klockan åtta min över tre på natten och jag är inte ens lite trött..:S

See ya soon guys! Nu ska jag ialla fall försöka sova.

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0