Klockan 6 på morgonen

Sitter nu på statt och klockan är två min över sex och väntar på Madde:) Fy fan vad kallt de var att gå hit, skulle nog ha tagit vantar som mitt samvete ( eller vad man säger) sa men sjklart tänker man "äh int behöv ja sånt". Trodde min höger hand skulle trilla av.
Har inte sovit så många timmar inatt, men sov ju lite på dagen men man är ändå gode så seg. Satt och tänkte innan jag for vad jag skulle göra idag....det är ju ändå söndag. Mitt samvete sa att jag skulle städa och göra iordning lite grejer inför London tex vaxa ögonbrynen. Hoppas jag verkligen orkar de idag och att jag inte är lika död som igår.
Borde också sy dit en knapp på min kappa och diska och sådant. För jag jobbar ju imorgon också så blir ju inte att vara uppe nå länge.

Jaja nu komme Madde hit så nu ska det börja jobbas. Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe jåå de sägs ju att ja har de :P Ja är nöjd men vill ha TJOCKARE hår, inte lika enkelt att fixa utan att de ska kosta en förmögenhet :(

2008-11-22 @ 20:46:38
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0