Ont i mina stora fötter

Har jobbat idag på Statt och mina fötter gör ont och den där bulan som man har på ländryggen. gör också lite/mycke ont. Ska upp och jobba imorron också så blir en tidig kväll ikväll.

Har dock färgat håret för andra gången denna veckan på Madde. Nu är hon äntligen lite nöjd iaf:) Sen så efter slingningen så for jag, ema, madde och jotta till Skeppet och "hängde". Vi spelade lite biljard och dart:) Jag kommer inte ihåg men jag tror jag spöade Emma i biljard men då spöade hon mig i Dart.

Nu ska jag se några till avsnitt av How I met your mother. kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh kul att få jobba lite!!!

Ja jag saknar dig på coop. Handlar du inte ens?

Blir det inge jobb i jul heller?

Kul att läsa hur du har det iaf!

Kram

2008-11-21 @ 00:51:34

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0