Sånger

Idag har jag och madde gått och sjungit på mest Disney sånger. Hon kan ju sjunga men jag tycker lite suynd om henne som var tvungen att lyssna på mitt skrikande:P Men allt gick då bara bra lugnt men ändå svettigt.

Efter jobbet så gick jag hem och skulle se lite How I met your mother. Men istället så somnade jag på min sköna soffa i typ två timmar. Vaknade när Madde plingade på så då gjorde jag mig iordning medans hon såg how i met your mother.

Sen gick vi till Biggen och käkade lite food. När vi hade gjort de så gick vi till päronen och hämtade bilen och Diva och körde till Emmisen. Vi spelade lite guitar hero 4 blev mest att titta på men de var lika kul de:) Sen gjorde vi inte så mycke mer jag och madde for och kollade på resväskor, madde lånade min och jag tog alex så nu gäller de väl bara att packa den också!!:P

Wohoo börjar längta som fan. Vi far ju nästa onsdag!!!!!! Yippie!!

Dags för sängen eller!? Byebye all you sweeties:)

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0