3 veckor kvar

Nu är det bara tre veckor kvar till USA:) Känns gode så sweet! Vi har haft ett litet möte om vad vi ska ta å hitta på i NYC dom tre dagarna vi är där. När vi kommer dit så ska vi kolla upp en sån där guidad tur för att hinna se så mycket som möjligt på kort tid:P
Sen så skall vi se en musikal, tror mamma är väldigt inne på Mary Poppins. För mig spelar det ingen roll, är mest rädd att alex kommer vara uttråkad som fan. Pappas önskan är att vi äter på en japansk resturang och åker häst med vagn. Jag vet som inte vad jag vill göra:) Är så himla glad att jag har fått möjligheten att fara dit. Skulle nog vilja gå på ett museum, kanske American Museum of Natural History. Men får väl an se vad som händer och sker.

Ligger just nu i mammas å pappas säng på stugan:) Har åkt hit för att vara för mig själv en liten stund. Emelie, lilleman och joel kommer hit på Lördag. Gud så kul att få se lillgrabben:P Det var ett tag sen nu!! Sorry Emelie, kommer bli kul att se dig med!! Hihi

Nu ska jag nog börja läsa boken som Dennis lånat ut till mig, Magins färger av Terry Pratchett, hoppas den är bra:)

Natti Natt

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej=) Det bästa från våran New York resa var Central Park, dit måste ni bara=) Gå igenom med en kaffe och njuuuuuut!!Och Century 21 var värt att fara på, ett köpcenter med märkeskläder, skor och grejs till grymma priser. Utsikten från Empire State Buildning var också värt, om det inte är värsta kön. Bara gå i stan är också cool, times square etc...Ni får det säkert underbart! AVIS SOM FAN!!!! Kram kram!

2008-09-26 @ 18:12:37
Postat av: Joel

Tycker du inte att det ska bli roligt att se mig?

2008-09-26 @ 20:54:53

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0