Bridget Jones Dagbok

Det är som att se sig själv i spegeln nästan förutom all alkohol och att hon faktiskt är inte lika fet som mig. Fast märkte att den är bäst första gången man såg den. Tycker faktiskt fortfarande inte om Hugh Grant, han är inte snygg och han är som samma person i alla filmer. Och det är bara i Notting Hill och Om en pojke som den personen passar in.

Sen vet jag att alla ÄLSKAR Christian Bale MEN inte jag. Tyvärr IM SORRY men jag tycker inte att han är så speciell mot andra skådisar. Kan ju vara för att jag inte sett många filmer med honom och att jag inte är någon Batman fan.
Som en sak som jag blev så irri på var när vi var på Emmas bröllop så sa jag de när vi satt ute i tältet närmare slutet av kvällen. Så yttrade jag mig om att jag tyckte att han lät/prata/talade som Keanu Reeves och ni skulle varit med om diskutionen som blev av det. Tydligen så var de ju inte saant...och endel trodde att jag jämförde Christian med Keanu, som om dom var på samma nivå.. jaja lite missförstånd kan de ju uppstå..

Nu har jag snart sett klart Top Model, och en av modelerna som redan åkt ut ser ut som Julia Stiles. Har inte valt vem som jag anser ska vinna, svårt svårt:)

Oj klockan är snart tre...ska försöka sova snart kram.

Kommentarer
Postat av: emmeli

hmm....ska du börja med sånna där mamma trosor nu?



sitter instängd på jobbet å äter yoghurt med en kniv :(

2008-09-12 @ 08:35:41
Postat av: Kicki

Tjaa! Jag erkänner mig skyldig att jag fortfarande inte tycker de låter lika till rösten för fem öre. Nu minns jag knappt nånting av den diskussionen eller vilka som var med, men jag tolkade det i alla fall aldrig så att du tyckte de var lika varandra som skådespelare :P Oh well, smaken som baken! :)

Ha det! Kraam

2008-09-12 @ 17:47:21
URL: http://hem.bredband.net/kicme

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0