En bra dag

Imorse när jag vaknade så hade jag sovit ca 11 timmar. Jag mådde bra, sjklart fortfarande lite förkyld men kroppen och huvudet kändes bra:) Gick skit bra att jobba också, det var nog anledningen varför jag sov så länge för jag var helt slut efter jag hade jobbat igår. Är trött idag med efter ha jobbat hela dagen, mest ont i huvudet.
Ska bara se Gossip girl sen ska jag läsa lite sen sova.

Sen så blir det ju Norge i helgen:) Emma är verkligen en ängel, om det inte var för henne så tror jag inte att denna kommande resa hade blivit så lyckad. Hon har har fixat budgeten, vars jag kan köpa mitt spö, ska följa till fritid å vildmarksliv, ska baka mjukbröd och sen på torsdag ska jag och hon göra palt. Men hon ska köpa maten till detta.
Stort TACK till min älskade Emma:D Om de inte var för dig så skulle vi vara fattiga och inte få nån fisk (men det är väl
osett än).

Nu ska jag värma ris säcken:)

Kram

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0