Kläm & känn

Nu är det lördag och den började med att jag blev väckt av mamma som påminde mig om att jag måste lämna in hennes och mosters lotto innan två. Sen har jag pratat med Emelie som är helt taggad och kommer säkert bli fullast ikväll.

Så här ser planen ut just nu;

* Gå å hämta lottot och lämna in den.
* Hämta tvätten ut torkrummet.
* Städa klart i köket och hallen.
* Duscha och göra sig fin.
* Käka nå mat.
* Välkomma alla to the partey

Okej det där ser väl ganska bra ut. Är själv inte så himla taggad..:S Snorig, ont i halsen, hostar och så vaknade jag upp med en pytteliten blåsa på läppen. Som är säkert resultatet av att jag råkade slå mig själv igår morse:(

Nu ska jag klä mig och bege mig ut i den stora vida världen.

Adios amigos söjnes ikväll.


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0