MIRRORS

Denna ser jag just nu, och den är faktiskt gode bra:) Skulle inte förvåna mig om japanerna har gjort denna film först för den är lite som dom brukar göra dom.



(Bilden tagen från http://www.frightfest.co.uk/Resources/mirrors-movie-poster.jpg)

Nu har jag settt denna film. Och jag måste då säga att den var läskig, fick lite handsvett. Men den
barkade mot slutet trodde helt plötsligt att jag hade satt igån exorsisten eller nått sånt. Dom sista två minuterna så tog den tillbaka det med ett gode så bra avslut, anser jag iaf, lite mot sjätte sinnet hållet.
Den får väl en 3/5 vet inte blev väl inte så spec imponerad men själva konceptet av filmen var väl helt ok. Hade nog lite fel om att japanerna hade gjort denna tidigare...men men..

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tjaa! Jag har spanat på den filmen ända sedan trailern först visades på apple :) Kan nog vara min typ av film :P

Kraam

2008-09-24 @ 07:00:01
URL: http://hem.bredband.net/kicme

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0