Norway

Hej alla glada, har ni saknat mig!!??

Jag har nu kommit hem från Norge resan som var underbar. Men lite läskig ibland. Jag lever fortfarande så jag hade fel om att jag skulle ramla i och drukna. Och det visade sig att jag kastade bort minst drag med:P Gode så sweet faktiskt. Jag vet faktiskt inte vem som kastade bort mest om det var Johannes eller Emma och Dennis tillsammans.
Det vi gjorde var fiska, äta, fiska, äta, sova och så fortsatte det. Var verkligen vackert där!! Men man var glad att vara hemma. Jag fick många små fiskar men ingen stor:( Alla fick utom jag fick en stor fisk (stor fisk i detta fallet ca 2 kg).
Här kommer lite bilder, vill ni se mer så finns det här. (tog över 300bilder, typiskt mig men vill inte göra så i usa)

     

       




Nu ska jag äta och fara å jobba på swedbank, tudeluuu:P

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0