Slajm!!

Hallooo

Jag har inte varit så aktiv på de senaste dagarna känns de som, har bara snabbt skrivit nå och lagt upp nå bilder.
Men men ska försöka bättra mig. Ligger just nu i sängen med datorn i knät och harry potter fyra på bröstet. Skulle börja läsa men då kom jag på att jag skulle skriva så nu gör jag de istället.
Jag ligger här och tycker jävligt synd om mig själv, jag håller på att bli sjuk och det vill jag INTE! Har ont i lungorna som fan och lite granna i halsen, sen har jag lita feber åsså:'( Bara så ni vet så ligger jag och killar på samma nivå när de gäller att gnälla när man är sjuk. Jag orkar orkar orkar inte vara sjuk de e bara onödigt och dyrt.

Jaja ska väl prata om nå annat iställe kanske...Igår var jag hos Emma blemma och målade min andra tavla. Och MADDE de blev lika lite färg denna gången meee:P (Hon gnällde på min första tavla) Emma hade ingen duk kvar så hon målade fin fina djur på papperstallrikar istället. Ni ska få se min tavla sen när den är klar, den är fortfarande hos Emma.

Började jobba kl tolv idag och jobbade till kvart över sju, när jag gick hem så var de en massa folk som inventerade. De kändes verkligen så skönt att slippa de för jag hade fan inte orkat.
Kom hem drack lite oboy och åt skorpor, sen såg jag tv tills jag kom på att jag skulle koppla i Wii fit som jag har lånat av Linda. Så spelade jag lite sånt men orkade typ bara 13 min eller vad den där piggyn visade.
Så har de inte hänt så mycket mer utan att jag ligger å tycker synd om mig sj och ska fortsätta göra de.

Adios

Kommentarer
Postat av: Emma

Dennis tyckte att dom var fina =) håller på och målar lite ikväll också, en stewie till cissi

kram

2008-09-02 @ 01:06:21
URL: http://beemma.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0