Jag överlevde!

Snorade en del men annars gick de bra. Hade tagit på mig massa kläder så jag inte skulle frysa i mejjan. Hade tom tagit på mig mössa och var redo om någon skulle kommentera de:P haha

Efter 20-20.30 så blev de gode så lugnt. Nån kund då å då. Men de är ju då tiden går så förbannat sakta. Satt totalt 4 timmar i kassan idag som var skönt för då slapp man kylan:) Träffade Erika & Björn idag, Erika hade hittat ett recept på Arla som hon hade tänkt pröva på men då visade det sig att Skagenpanna eller vad den hette hade utgått..Lite dåligt av arla att ha kvar receptet då tycker jag...

Erika & Mange tittade in och handlade lite mat strax före tio! Längesen man träffa dom! Ska bli så kul att vara med de gänget på julafton:) LÄNGTAR! Vi spelar alltid nå spel å har de skita najs:)

Nu hade jag tänkt se Medium men eftersom Viptv är så jääääävla sega lata å sämst så har dom ju självklart inte lagt upp de än..Så då får de väl bli nån film.

Köpte faktiskt Flickan som lekte med elden idag! Nu är de bara att vänta in den sista, måste dock gå å se den snart på bio...

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0