This night is no different.

Har inte gjort ett skit, följde Madde till coopen och hon handlade. Träffade lite folk, Erika L btw ska på intervju imorgon! Dom har alltså hört av sig till henne:) WII då kanske dom hör av sig till mig snart. Om jag nu inte tillhör den gruppen som dom inte ens orkar höra av sig till. Håller tummarna åt na:)

Jag gick förbi Åsas kontor och hämtade lite mer tider som jag hade fått efter nyår:) Najs! Dessa var på kollo, charken och Mejjan. Åsa hade ringt tidigare idag om jobb på Torsdag och berättade om att hon hade annat åt mig oxå. Så då kunde jag ju inte motstå när jag ändå var där.

Vi gick förbi arbaillo så jag fick min efterlängtade biotallrik! Mmm:D Så väl hemma hos Madz så förde jag över lite movies och hjälpte henne med bilder mm. Sen fick jag hennes bilder från barca. Nu saknas bara Jennys. Håller på att skriva de inlägget men kommer att ta ett tag!

Sen när jag kom hem pratade jag med Emelie nästan 2 timmar i telefon om jävlat ALLT Å INGET:P haha Vi är jävligt bra på att diskutera saker:P Oftast tycker vi samma men de är ändå roligt:D

YEEEEEEEEEAS jenny har loggat in på msn! BILDER!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Håller tummarna för dig!!! =)

2009-12-08 @ 09:44:52
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0