Filbullar

Åt palt hos mamma å pappa och det var skkkiiit gottt yet again!! :P Sen tog jag hundarna och audin och körde till Emma. Dom skulle precis käka så vi såg Scrubs medans, måste nog se dom avsnitten som har kommit för det har hänt så mycke nytt! Vi skulle ju börja med albumena men vi hade inge lim så vi for till affären (mest för att Emma hade slut snus:P) När vi väl tog oss till affären och sen när vi var på väg tillbaka så såg vi Madde å Katrin som precis kommit fram. Dom var så crazy och gick från stan till hortlax:P Tror inte att jag skulle orka de faktiskt!
Då blev det att baka Filbullar istället, dom första blev jätte goda, dom andra blev brända men endel gick att käka. Så började väldigt smått med ett album men märkte ganska snabbt att limmet gick åt väldigt snabbt så kunde inte göra klart eftersom Emma behövde lim till hennes album. Så la det åt sidan, får fortsätta med det nån annan dag och köpa nå eget lim. Sen har vi kollat en massa på youtuben så visade jag denna, jag vill typ gråta varje gång jag ser de!


Nu ska jag ta och sova lite granna tror jag! natti natt

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha vaddå TYP gråta????? Mina kinder är ju helt sjöblöta, vill bara se mer och mer och mer =P

2009-01-29 @ 09:17:00
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0