Golden Globe

klockan är nu strax över tolv, sov i ca 4h...sen skulle jag bara ställa mig upp ta av mig kläderna och somna om *PLING* sa det och så var man pigg. Har inte druckit så mycke cola idag så det är väl därför jag blev så trött så fort. Men så typiskt att man ska vakna till...
Såg på imdb om Golden Globe vinnarna och fattar inte att Changeling vann!! Hur dumma kan dom vara! Har dock inte sett denna slumdog millionaire så kan väl inte säga att den är sämre så ska fan ta mig ladda ner den nu!!
Och så står det
Best motion picture - musikal or comedy...
nominerade:
Burn after reading- Fattar inte denna för den är varken rolig eller en musikal!!
Happy-go-lucky- Har inte sett den så jag vet inte..
In burges- What! Ingen musikal vad jag vet och den är väl inte rolig??
Mamma Mia- Ah detta är en musikal och den har lite komedi i sig!
Vicky Christina Barcelona- Denna tyckte då inte jag var nå rolig...tyckte det var mer en drama...

Gissa vem som vann!!! Vicky Christina Barcelona....Skulle det inte ha varit Mamma Mia kanske!!
Tyckte det var ett konstigt upplägg...Men jag ska väl inte säga nå eftersom jag inte är nån expert....men men lite weird tycker jag..

Ligger å ser Aladdin, det var ett himla bra tag sen:)

Kommentarer
Postat av: Kicki

nope, vi har alltid haft problem med det, och det har blivit Mycket bättre sen vi fick honom. men ändå håller det inte när man bor i lägenhet och aldrig kan fara hemifrån :( Håller nu tummarna att allt går bra i nya hemmet! Kraaam

2009-01-13 @ 02:38:42
URL: http://hem.bredband.net/kicme
Postat av: ella

Din blogg är ju fan svinbra då man (som jag är totalt filmomedveten) ska ladda ner filmer och inte har en aning om vad :) Det behövs speciellt nu då man inte har en tv på ett halvår!! :P

Hoppas du har det bra! Kram

2009-01-13 @ 07:01:13
URL: http://elisabethnoren.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0