Liggsår!?

Jag har legat hela dagen i sängen. Pratat med Emelie i telefon om allt möjligt och så plingar de på dörren. Jag snör på mig täcket och går och öppnar, där står de en kille och vill prata om utb eller nått sånt. Jag bara eeee jag är lite upptagen just nu så kan du komma nån annan gång. Går inte ens en timma så plingar det på dörren igen och då öppnar jag inte ens.

Under tiden jag pratar med Emelie så säger hon helt plötsligt, jag vet varför du och jag är så bra vänner. Jag frågar då jaha varför de, jo för att alla killar som jag träffar kommer du jätte bra överens med. Då sa jag jaha så om jag skulle ha varit kille så skulle vi ha varit tillsammans!? Ahh säger hon då! Det är lite äckligt om du tänker på de....:S Men jag tror hon faktiskt har lite rätt. Att dom kompisar man har så är de en del av deras personligheter söker man i en pojkvän. Kan detta stämma!?

Har sett endel filmer nu hela dagen. Ska fortsätta att se mer men ska först gå och handla mig lite mat. Ser Wild Child just nu och nu sitter en av tjejerna i en sån Lovers Garden Bench. När jag flyttar till hus så ska jag ha en sådan i min trädgård.
Kanske inte just denna men så här ser dom iaf ut:) Så jävla vackra!!!


















(Bilden lånad från: http://www.wroughtiron-deals.com/Bench2.jpg)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj vad skumt jag framgick i det där inlägget då.. :P:S

2009-01-10 @ 00:14:17
URL: http://emmev.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0