Lördag=tråkigt..

Jag har jobbat idag och jag har inte försovit mig...fattar inte riktigt vad som är fel på mig när jag gör de så ofta men men.

Jobbade från åtta till halv ett ungefär sen har jag inte gjort så mycke, kom nyss ut ur duschen. Jo Emelie har ringt 2 ggr och sammanlagt så har vi pratat typ 2 h så det är väl de jag har gjort ungefär...Jo jag har jo ritat en ny header till bloggen som ni kanske ser:P Ska förbättra den sen men orkar inte nu...

Vet inte alls vad jag ska göra resten av dagen...Blir väl att hitta på nå till middag sen se nån film eller se klart Merlin och påbörja en ny..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är tur att jag ringer och underhåller dig :P Haha!

Men DU, det blev juh jätte snyggt =)

2009-01-11 @ 12:26:27
URL: http://emmev.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0