Måla om!??

Jag och Emma har väääldigt tråkigt nu för tiden så vi kom på att vi ska göra om i mitt hem, närmare bestämt i köket. Men jag ska först kolla med BDB om jag får göra detta annars ger de ju inte så mycket att köpa en massa färg å spakel! Jag har hittat världens bästa citat eller vad man säger som jag vill måla dit! Soo MEE! Men vill inte säga nå, säger de om jag inte får måla om annars får ni se när de blir klart.

Jag borde fan ta och börja se nån film snart men jag orkar inte...kanske gör de imorgon om jag har tid.

Imorgon måste jag ringa till EBS (europeiska bartenderskolan) för både jag och madde fick ett mail av dom att de inte har fått vår inbetalning som vi gjorde den 16 januari! Så klart att vi har betalat deee juu!
Jag måste också ringa det nummer som jag fick av väglednings centret om vi kan få nå bidrag den månaden vi är där. Så måste jag väl då traska till BDB och höra om jag får måla om! Blev bjuden på middag också imorgon av min mor, sjklart blir det rester PALT! MMMmmmm Jag är inne i en palt period nu tror jag, skulle nog kunna käka det varje dag i en vecka!
Nu blev jag sugen på att baka! Filbullar! DET är nå ALLVARLIGT fel på mig...sen när har jag varit så här rastlös...och att jag inte vill se film:'( Jag tror jag är sjuk!! OMG!

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0