Min kropp älskar att ta igen lost sömn...

Har ju inte sovit så bra i helgen så idag så sov jag gode så bra. Emma ringde till mig vid halv elva eller nå sånt men efter jag hade pratat med henne så skulle jag ha stigit upp men somnade om till halv tolv då hon ringde och sa att hon var i stan..
Så nu har vi varit till jävre och hämtat slalom stuff och så ska vi fara å åka ikväll på valsberget. Lite rädd att det kommer vara jätte halt i backen eftersom det är plus grader ute men hoppas verkligen inte på de:( Det är bara andra gången jag åker så jag kommer säkert ramla och slå mig...
Idag är den dagen jag sakta men säkert ska försöka bli lite nyttigare. Jag och Emma åt på blå ängeln och jag åt en sallad:)
Nu måste jag till arbetsförmedlingen och få mina papper underskrivna. Soo see ya fools:P


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0