Spel kväll

Vi har nu käkat tacos och så har vi betalat första inbetalningen till Bartender utb:P Efter vi hade gjort detta så gick vi till Johanna och spelade lite spel. Dom spelade först alias och det suger jag på, så jag å cissi satt på sidlinjen och tittade på:)
När dom hade spelat klart så spelade vi rita å gissa, jag sög där med...vet inte brukar vara ganska så bra på de men idag så gick det inte alls. Så dom andra vann sjklart och gick därifrån med huvudvärk...har nog tänkt lite för mycke!

Imorgon beger jag mig till Gagsmark över dagen sen på kvällen så blir det kanske fest. Får se om man är påge, känns inte så nu men man kanske blir! Har pratat med cj och han skulle ut på kalles. Det var så längesen jag träffa han så måste nästan ut bara för de. Men men får väl an se vad som händer.

CSI JÄVLA PISS SKIT BAJS SKALLE!!!!!!!!!!!! Vill inte säga nå för dom som följer de på tv men är gode så pisst off på den serien nu! GRrrr

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0