Visdomstand

Är fortfarande på stugan, börjar dock bli lite bättre. Myrorna i brallan har vaknat till liv igen så jag ska tvinga min familj upp till Stefans och så ska vi spela Med vilda gester:) Ska bli bra att fara hem imorgon tillbaka till det verkliga livet.

Så nu ska jag lägga upp en TO DO list som jag måste göra imorgon och så ska jag strycka över det allt eftersom jag har gjort det.

TO DO

- Diska
- Lägga in tvättade kläder i garderoben och städa till där inne så det inte rasar ut igen:S
- Dammsuga
- SKURA!!
- Byta gardiner
- Vattna blommorna
- LAGA AFFISCHEN I TERRARIET!!! Ett måste!!
- Boka London grejen med Madde.
- Ta bort Julgranen och julsakerna.
- Ska nog rensa ut ur förrådet oxå.

Måste nog lägga upp detta på både Måndag och Tisdag för jag vet inte riktigt när vi far hem imorgon.

Vi åt kex och ost igår och idag så har jag så ont i en av visdomständerna inte i själva tanden utan i tandköttet!! Aj aj :*/

Kommentarer
Postat av: emmeli

oj din to do list är längre än min å jag vet inte hur jag ska orka den. julen tar verkligen alla städkrafter känns det som man kommer hem och ska stressa iväg på nån middag och liknande.

2009-01-05 @ 14:15:41

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0