Trött å sliten...:S

Som jag skrev igår så trodde jag att jag började kl 7..feeel! Började kl sex å det märkte jag tjugo över sex efter att jag hade duschat...så då var de bara att skynda sig å klä på sig..
Varit en helvetes dag på jobbet, suttit i kassan större delen av tiden och första gången när jag skulle ha lunch så kunde inte katrin komma till kassan så då fick jag fixa nån annan enligt henne. Å andra gången samma person som inte ens kommer. Sen så säger hon att hon var på fack möte och att Åsa skulle ha fixat nån annan...jasi jasi..

Sen jobba jag ju över för att jag var försenad...Å när jag väl kommer hem så tänkte jag vila lite grann men då får jag skit ont i magen:( Tror de har nå med ägglossning å göra...men nu är de då ok men försent å sova...:S

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0