Home again

Nu är jag hemma, myyycke tidigare än väntat men det blev ingen utgång för the dudes så när dom andra drog ut så begav sig bilen hemåt. Chockerande sak ska jag berätta för er! Det första jag gjorde när jag kom hem var att diska! Väldigt skumt för att vara mig men men därför jag var tvungen att diska var för att igår när jag höll på att göra de igår så ringde Linda till mig och vi hade telefon maraton, vi snackade i 2 timmar!! Tills Jim fick främmande som krävde hennes uppmärksamhet. Men men mitt öra höll på att trilla av så det var nog lika bra! Men men en mindre sak som jag slipper göra imorgon plus att jag rengjorde mitt filter till fläkten jag tror att jag behöver köpa ett nytt sånt, vars gör man det!??

Jaja nu ska jag se Familjen Adams:P

Kommentarer
Postat av: emmeli

köp inget nytt filter, ta det till någon som har diskmaskin å kör det i den, blir nästan som nytt (erfarenhet från flottfilter på shell!) man kan även diska diskborstar i maskinen då håller dom sig fräscha mycket längre. införskaffat papperstallrikar? :)

2009-03-09 @ 14:56:21

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0