Måndag 9/3-09

Då var denna dag nästan över. Ska till madde strax för att hämta min HÅRFÄRG! Sökte igenom hela stan för att hitta den. Fattar inte när jag tänker gå å bli rödhårig (har dock varit det ett tag nu) så ska hela jävla piteå oxå bli de....Jävlat snus torrt med just den hårfärgen som jag vill ha. Men då lyckades jag hitta den på Åhlens och så var madde så snäll som gick å inhandlade den åt mig sen när dom hade packat upp varorna. Var på stan i morse och så köpte jag Alvedon och Handsprit!! Kan vara suverränt när vi ska bo på vandrarhem där 1000000000 andra har bott. Listan fortsätter dock ändå...

Grattat Clara
Grattat Lilleman
Rensat kyl och frys
Fixat resväskorna
Fixat terrariet
Diskat
Frostat av frysen
Packa
Kolla om resecheckar
Ringa till Bredbandsbolaget och Folksam.
Städa
Köpa lite olika saker som ska med alvedon, duschgrejer handsprit.
Fara till stugan och hämta regnkläderna.
Hämtat räkningar hos BDB.
Fixat cigg så jag klarar mig ett tag.
Torkat ut ur frysen och kylen.

Färgat håret.
Tvätta
Skaffa Efaktura hos BBB.
Köpa orm mat och 100w värmelampa.

Och den kommer bara bli längre. Ska nig snart prata med madde så jag kan hämta färgen plus lite annat.

bye


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0