Då var helgen slut..

Jaha denna helg gick himla snabbt, hann inte ens blicka så var den över.

Fick ett sms från Frida igår halv elva på kvällen där hon frågade om jag kunde jobba idag....Tyckte de var lite dålig stil eftersom hon hade frågat Madde i fredags om hon kunde jobba och sen frågat om Madde kunde fråga mig. Men då tyckte Madde att de var bättre att hon ringde själv eftersom Madde inte visste om jag jobba på coop eller inte. Men eftersom hon hade hela helgen på sig så trodde jag att hon inte hade nå jobb åt mig.. Men lite dålig stil att göra de i sista minuten men men kanske hennes sätt att sköta saker och ting..

I helgen har jag varit i gagsmark. For dit fredags kväll with the doggys. Spelade RCT3 (Rollercoaster tycoon 3) gode länge till de blev läggdags. Så lördag spelade jag till pappa och Alex komme. Dom hade varit på karate gradering så de var därför dom komme lördan. Sen kom syrran och Clara så då var de bara att flytta sig från datorn å låta dom andra syskonen spela...Dom turades om ganska bra tills Alex fråga Cissi hela tiden när de var hans tur så då flytta hon på sig.
På kvällen så bastade jag å Clara.

Söndan var slapp försökte sova men gick inte så bra eftersom Clara försökte väcka mig hela tiden. Men till slut vid elva eller nått sånt steg jag upp. Packa ihop lite grejer och pappa å dom rensade gården på saker som skulle till tippen.
Sen vid två tre nångång drog jag å the doggys hem, syrra å co for tidigare. For till syrran efter att ha lämnat hundarna och så installerade jag RCT3. Samma sen hos brorsan. Sen var jag hemma å spelade tills jag fick smset å då var de bara att sova..

Idag har de då varit jobb. Jobbade med en som heter Ulrika som tydligen har pluggat med min kusin Erika:) Världen är liten eller rättare sagt PITEÅ är litet. Sen efter jobbet så blev de en promis med Madde å Diva till Emma och tillbaka. Eftersom Madde skulle på Nodo å fika med några polare så var vi tvungen att gå tillbaka. Sen har jag nu äntligen fått se Coraline:P

Läste Evas blogg! Skkit fränt!

bye



Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0