Pasta med krämig lax sås:)

Mätt mätt å åter mätt!!

Jag kom på att jag skulle göra nått med lax å nått med spagetti:) Så det blev denna:)
Men jag gjorde lite ändringar,
Vin blev vatten
La till vitlök
Laxen satte jag i ugnen först med smör och vitlökspeppar, salt och peppar.
Istället för fjärilspasta så blev de tagatelli :)
Kryddor i såsen blev salt, speppar och så hitta jag nån spagetti krydda som var god som blev inkastad med:)
Och så en liten skvätt ketchup på de:) La lite av laxen i såsen sen så lite större bitar på när jag hade lagt upp de.

Jag tyckte det blev jätte gott och mätt som fn:) Madde och Cissi B gillade den också, dom och Sara kom förbi å kidnappa Diva för dom var påväg ut å gå till grisberget. Hade jag inte börjat med maten och ätit tidigare så hade jag kanske följt med men fisken var i ugnen mm så kunde inte lämna allt. Och JA madde man vet aldrig de hade kunnat ske:P

Så nu blir de lite Stylista och sen tror jag fan de blir SOVA:) Ledig imorgon och då kommer det bli en EMMA dag!


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0