Yo Yo Yo jippi Yo yippi yeahie!

eller nåå...

Jaha då var man tebax från stugan. For dit i fredags, blev en lugn kväll med tv och spel. Sen lördagen så steg jag upp tidigt...hela halv tio!! inte bra! Så kom Emelie, Rutan och lillemannen och hämtade mig. Vi for till Rutans syster yster i drängsmark och kollade på deras Pimpade lagård, robot style:) De var lite fräsigt faktiskt, de var tips runda med som jag tror att jag och Emelie vann:P får väl an se...hon skulle ringa:)

Sen for jag å Emelie hem för de blev så förbaskat kallt. Så vi åkte mot gagsen igen, väl framme så tog de inte lång stund innan vi fick främmande av Moster Berit och Gunnar å Linnéa:) Så efter nån timme kom Syster, Pelle å Clara Bella. Det blev tacos sen så åt dom "vuxna" suräckelströmming. Det är väl egentligen inte äckligt men tål fan inte lukten...! USCH!

Jaja nu ska jag prata med emelie, byebye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du dissa surströmming?? Det som är så fb gott..

2009-05-10 @ 19:25:40

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0