Alli ba ba

Gick till Madz igår och då hade hon inte ens duschat. Så då blev de att sitta å vänta medans hon gjorde sig klar. Sen kom Magster och Andreas, så fixa Maggan Madz hår sen käka vi extremt god mat som Andreas hade med sig:) Jag gjorde en sallad till. När vi var klara så for vi till Coop för att handla tillbehören. Syrran som skulle skjutsa oss hämtade upp Robban först.
När vi hade handlat så kom vi på att vi hade glömt en sak till drinken så de blev att skynda oss hem för att hämta den! Sen begav vi oss mot Altersbruk. De visade sig vara en ganska så lätt väg dit faktiskt.
Kvällen började ganska seegt men den artade sig gode så bra. Trevligt folk! Men vi for hem kring elva då kom Maaagster å hämta oss!
Men innan vi satte oss i bilen stod alla utanför och snackade så när alla blev tysta så säger Madz ALLIBABA! HAHAHA översättning: Alla ba ba...HAHAHA Om ni inte fattar så har ni inte samma humor som jag å madz men vi skrattade ganska gott åt de:P

Väl hemma så plinka lite på datorn och sen mata jag snakeserna!:) MEN jag fick brottas med Eros. Jag hade gett honom sin mat så skulle jag ge Meduza sin men tappar den och han var jääävlat blixt snabb på att kila fast denna mus att jag inte höll på att få lös den. Sen när jag väl fick de så slingrade han fast sig runt den...CRAP! Men jag fick lös den igen MEN då ville inte Meduza käka den nå längre...Stackarn...Så ska pröva igen idag. Ska väl plocka ut han ur terrariet eller nå....

Annars då...Ska till syster å käka some dinner och se Twilight i blue ray! Swwiiieeeiit:P
Ska kolla med far när dom kommer hem så jag kan sno bilen!

Madz å Jenny ska kolla om Barca ikväll. Jag sa till dom kolla ni upp hur mycke de kommer å bli per person så får jag då säga om jag har råd eller inte...

Adios

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nä, såg den japanska versionen=)kram=)

2009-11-01 @ 14:38:14
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0