Folk tror nog att jag är knäpp..

Hallooo
Har pignat till och har faktiskt inte sovit. Blev Mexicanasoppa till middag och å mackor. Har sett dagens serier å jag har märkt att jag börjar irritera på små saker, vänta irritera mig kanske inte är rätt ord. Jag märker små saker, desperate housewives har dom börjat dricka extremt mycke vin. Gossip girl så knullar verkligen ALLA med alla!! Vi tar Nate å Serena tex, dom var kära i varandra, otrogna med varandra, tillsammans, gjort slut, nu så är nate kär igen i henne. Dom har knullat alla andra efter dom hade gjort slut. Och hur fort blir dom inte kära i andra, Serena var nyss STÖRT kär i en kille som var tvungen att göra en sak så han fort bort å vete fan när han kommer tillbaka. Två avsnitt senare så är hon head over heels över nån annan dude..Jag är sämst på att berätta saker. Vill inte berätta för mycke för nån kanske inte har sett de senaste avsnittet...

Så hade jag köpt hem ingredienserna till kola, så har gjort de nu oxå, ingen aning om de blev gott eller inte får väl anse..

De plinga nyss på dörren gick upp och öppnade så var de en kille som skulle sälja salami för dom skulle med skolan till polen. Tyvärr så äter jag inte så mycke salami så blev ingen deal. När jag hade stängt dörren så kommer jag på att jag har mössa, linne å tajts på mig...SNYGGT? Stackaren...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha! =) Vilken babe, tänkte han nog snarare!!



Jag håller med om Gossip Girl...börjar bli lite less...

2009-11-18 @ 13:59:40
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Madde

HAHAHA det ska vara du! =) Skulle inte förvåna mig om det var turbanen du hade som mössa...

2009-11-18 @ 14:59:41

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0