Hemma hos syster

Hon och Clara kom hem till mig kring tre. Clara var utklädd som Häxa och så var de bara att skrapa fram lite godis:) haha
Så for vi till Coopen och handlade lite mat. När vi kom hem till dom så började vi direkt med maten (penne med kyckling och nån sås) så fick Clara bada och tvätta bort ansiktsfärgen. Maten var jätte god efter den så såg vi The tales of despereaux men såg den inte klart, höll på somna i soffan. Så blev de att spela lite Ice Age på PS3, syster och Clara spelade mest. När Clara la sig så spela jag å syster Need for speed: shift, de var skit kuuul:) Lite tråkigt att man inte kan tävla mot varandra. Så var vi tvungna att se filmen annars hade de blivit så sent. Den var sjklart skit bra:P Twilight blu-ray:D Hade glömt att syrran hade inte sett deen!
Efter filmen så gick jag hem, hade med mig MP3n för att lyssna på 2:an(iiigen) men batteriet dog efter 3 min så lite boooring att gå då..

Tvättat lite tidigare idag och nu ska jag snart sova.

Ps. BARCA 25 nov - 2 dec Ds.

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0