Hundar..

Blev väckt halv tolv eller nå när Emelie ringde, vi snacka ett tag sen efter såg jag att jag hade fått ett sms från pappa tjugo över sex. Att jag skulle gå ut med hundarna vid elva för att Bimbo ville inte gå ut halv fem imorse. Jahaaa...Trodde han att jag skulle ha vaknat när jag fick smset.

Innan jag for så ringde jag till folksam för jag hade fått nå papper om att jag hade hemförsäkringen på päronens adress. Jag har inte orkat göra en adressändring så de var därför. Men jag ringde å snacka med en skit härlig kvinna som skrattade ganska gott åt min lathet:P Slutade med att jag måste göra en adressändring. Var påväg att göra de oxå men då måste jag ha lghets nr å de har jag i förrådet...

När jag kom till päronen så tog jag ut hundarna direkt. Vi gick en bit sen for vi till Åkeriet å jag hade tänkt hämta frisbeen som jag råka kasta upp på en container..lr vad de heter. Men då ville inte syrran hiva upp mig där med traktorn. På grund av nån 9 årig flicka som hade åkt i skopan och så hade den lossnat och hon hade hamnat under. Hon överlevde inte..:( Så jag fick inte åka i skopan så den får ligga kvar där uppe...

När vi kom hem så hade mamma vaknat å duschat. Så jag lämnade hundarna och snackade lite. Nu ligger jag här å skriver till er:)

SOUTH PARK NOW! hoppas de har kommit!

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0