Min kväll med Snoppen! haha

Snoppen = Cissi, inge snuskigt. Det var de nicknamet som hon fick av mig när dom började kalla mig Dildo..Å de har ingen rolig historia bakom sig heller. Det var Emma som satt en kväll och skulle ge mig ett smeknamn. Tina=Tino=Dino=Dildo blev de...Emmas var Slemma Vagina Slidman, haha.

Åter till kvällen. Blev bara jag å Cissi som åt på Biggen efter den måltiden gick jag hem å packade mina saker och gick till päronen. Mamma for vid halv fyra så det var bara Alex å dogsen kvar. Kom på när jag hade kommit hit att Alex hade karate kl sex så de var tur att jag skyndade mig hit. När klockan närmade sig så gick jag först ut med hundarna och sen skjutsade jag honom till Norrmalmia. Så begav jag mig mot Coopen, packetet som jag hade beställt hade kommit och så köpte jag mig en cola:)

När jag kom tillbaka så var de bara att börja med Marängswissen och slå in paketen så inte syster eller pelle skulle se vad de var:P haha om dom nu skulle ha kommit hit.

Alex

Clara
Pelle
Cissi
Mamma
Pappa
Poppe

Three to go:) MOAHAHA

Sen hämta jag Alex och strax efter att vi hade kommit hem så kom Cissi hit:) Försökte få datorn igenom tven, tog ett tag innan de ville funka, hann bli aningens frustrerad...Men vi lyckades å så åt vi å såg Zombieland.
Efter filmen så skicka jag iväg alex till sängs. Jag å Cissi började se South Park (filmen) men orkade inte se den så föreslog några avsnitt istället. De blev More Crap, The ungroundable mm Några stycken iaf:) Efter de var klockan halv tolv så jag skicka hem Cissi, hon var inte motvillig:) Hahah Jag hade endel disk att ta hand om. Och dogsen igen.

Så nu har jag skrivit en massa skit som säkert inte ens är roligt att läsa. Sorry guys Im going to bed now. Najt

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, nä, var gode mörkrädd då jag skulle cykla hem :P

2009-11-20 @ 10:49:40
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0