Woohoo Im poooped!

Har klippit mig hos syster! TACK!!!!!!!!!! *PUSS* Efter många om och men så fick jag en snelugg..Hon hade inte så vassa saxar så kändes lite som hon slet loss håret.

Har varit på Coopen och skrivit under papprena. Och köpte mig nå hårfärg, blont.

Sen käkat hos Jenny, diskuterat lite stuff och sen färgat håret och packat...så nu är jag typ klar...de enda är att jag inte vet vars jag har min step in väska som jag brukar ha som handbagage...Har hela morgondagen på mig att söka den.

Vi far kring sex tiden imorgon kväll, pappa skjutsar oss:) Sen skulle vi fara och hälsa på Madz mormor och morfar i stockholm. Dom skulle bjuda på tea och mackor:D Så söta!!

Jaja ska se lite gilmore å försöka sooova:) NAJT!

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0