Flyttat hem..

Både bra och dåligt...

De bra är väl att jag har fått my space back, vara själv:P Och fixa upp mitt nya place nu:)

De som jag kommer sakna är ju sevicen:P haha Love u MOM and DAD (å alex:P)

Så I helgen vad har hänt då...Fredag så lata jag mig nästan hela dagen. Sen blev det att fara till läggan å börja torka å dammsuga och skura. Sen kom Emma och kollade in mitt place. Så for vi till Madz och såg Idol och CC borg var där med:)

Lördag, kom Em till mig från skeå:) Hon, Emma å Dennis hjälpte mig i läggan. Dennis som är mästaren på att skruva ihop ikea möbler å lyfta saker fick göra de. Jag hjälpte han å lyfta sakerna. Em städade!:D hon var skit duktig, fatta inte vars hon fick energin ifrån, måste säga att jag å Emma var nog latast:P haha
Sen for vi å tog hem mat från tre kronor, sjklart blev de en bio tallrik! :) Så skulle vi komma på nå att göra..gick inte så bra, där vid kanske tio så kom vi igång med några lekar!
Det var Dennis, Emma, Em, Jag, Emmeli, Johan, Beppe och Madz. Magster hade varit där men hon var så trött så hon for hem. Så vi killar vann iaf i 4 i soffan som var skit kul:D
Sen skjutsa Beppe hem oss så kolla dom in min lghet. Madz hade inte sett golvet i sovrummet.
Så for jag och Em hem till Päronen för att sova. Men vi pratade en heeel del. När vi sen hade som lagt av och skulle sova så gick de inte mer än tio min så börja Em om att prata, men då var jag för trött för att hålla samtalet flytande.

Idag har vi handlat på Dollar å ÖB och jag har mest köpt städsaker..:( Ny mopp å sånt.

Pappa å familjen var nyss här och hjälpte mig sätta upp gardinsakerna, spegeln och en tavla på väggen. Så nu är då de gjort. Thanx parents:P Alex lekte mest med Eros.

Imorgon blir de AF och jobba 10-14.30.

Bye

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, vad spännande! Jag måste komma förbi någon dag och kika!! =)



Kraam!

2009-10-12 @ 15:44:26
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0