Hemma:)

Kom hem vid tio tiden. Visade Linda och Jim läggan efter dom hade skjusat hem mig. Vi har snackat en massa, hon visa mig huset och så bjöd hon på spagetti och korv:) Sen kom frallan och så såg vi lite tv. Blev en sväng förbi coop och sen hem.

Vill dra fram en massa från förrådet men kan ju inte om jag ska måla om i köket. hmm skulle vilja fara på rusta med brorsan imorgon men de är ju lite sent nu å fråga. Jag glömde å säga att han har kommit hem idag:) Ska stanna tills på söndag. Så de kan ju vara en bra grej att fara med han till Lule:P

Ska försöka stiga upp så jag kan väcka han å fråga!

Nu ska jag se Sailor Moon sen blir de sängen.


TACK Linda för en härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv gumman! Ja tycker det där med tjejmiddag och massa vin lät som en bra plan ;)

2009-10-21 @ 01:04:34
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0