Incognito

Sorry u guys! Vikken skillnad de kan vara från dag till dag alltså. Märktes de att jag inte hade ett SKIT å göra igår motför idag:P haha

Skulle ju vara så att jag skulle vara duktig å stiga upp *host, host* Men så blev inte fallet. Vakna strax före elva och ringde till moren men ingen svarade. Jag pratade med mamma igår faktiskt för hon var tydligen vaken där vid tolv:P haha trodde inte jag men men hon sa att hon brukar alltid vara uppe länge. Man lär sig nå nytt varje dag. Iaf så ringde jag två ggr till men ingen svara så jag tänkte ringa till morens mobbe. När jag söker fram nr så ringer hon. Då hade poppe fått nå svart jobb med nån dator som mammas kollega hade som kruppa en massa.

Dom kom då förbi och hämtade mig så gick vi upp till dom och snackade lite. Så kommer pappsi hem och skulle käka lite lunch och så börjar han så smått säga att han hade tänkt att dom skulle skaffa sig en bärbar dator och att han ville att vi skulle kolla på en och en laser skrivare. Ok sa vi då och så får jag 7000kr i handen. Nästan direkt så säger jag till poppe de skulle gå på typ 4000 kr att ta oss till Barca ska vi dra? haha men man klarar ju sig inte så länge på dom cashen...

Vi drar till Storheden och går direkt på Rusta, jag vet allt som jag ska ha. Hittar de gode snabbt, gick strax över femhundra lappen och så går vi och packar in allt i bilen. ONOFF nästa...Vi går in pratar ganska ostört med varandra och hittar datorn som vi vill ha, en väska och en laser skrivare (såg först en för 800kr men då visade det sig vara en svart/vit skrivare). Verkade inte vara några blodtörstiga säljare på detta ställe så vi vandrar runt lite och kollar. Hittar sjklart PSet med Rockband, så jag och brorsan plinkade på lite där. Tyvärr så kickade han mitt ass...Men jag körde guitar på medel och han bas på lätt såååå eee hallåååå...

Sen får vi tag i en säljare och säger den, den å den ska vi ha. Han fixar å trixar. Total summan blev på 8741kr och då blev pappsi skyldig mig lite...annars hackar jag endel från alla sakerna:P haha

Så kommer vi hem och poppe fixar norton:et till alla datorer och sen installerar han den nya.

Vid halv sju far jag å bror till syster och sköter Clara Bella tills nio ca. Syster var på nå möte om skolmaten. Vi såg en film och poppe fixade dator till mammas kollega (bärbar).

Påvägen hem så drog jag upp brorsan å visade mitt nya gamla place och sen har jag skruvat ner alla hyllor och sen spacklat hela köket...eller iaf där skarvarna var och hålen...

Imorgon bjussar brorsan på lunch på biggen sen är de väl bara att fortsätta i köket med lite slipande och målande.

gnajt

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0